Weer thuis!! - Reisverslag uit Zijdewind, Nederland van Kelly Mettes - WaarBenJij.nu Weer thuis!! - Reisverslag uit Zijdewind, Nederland van Kelly Mettes - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 Januari 2013 | Nederland, Zijdewind

Zoo dat was het dan alweer! Op 11 januari landde Tim en ik om half zes op Nederlandse bodem. Na een lange reis waren we weer blij in het oude vertrouwde Holland te zijn. De terugreis begon al eigenlijk vanaf Zanzibar, eerst vliegen naar Nairobi via Mombassa. In Nairobi echt wachten tot we naar huis konden. En dan duren twee dagen erg lang!

We hadden allemaal zin om naar huis te gaan maar moesten toch echt nog even wachten. In de nacht van 10 op 11 januari werden we om 2.00 uur opgehaald door onze oude vertrouwde chauffeur Martin. Deze nacht hebben we nog wel een beetje geprobeerd te slapen. Maar die werkte niet echt, met ze drieën op een eenpersoons bed is best krapjes. Waarom maar één bedje? Nou we gaan natuurlijk niet voor een halve nacht betalen! We blijven toch echt Hollanders. Bij het uitchecken keek de werknemer ook erg raar dat we maar een sleutel van een eenpersoons kamer inleverde met ze drieën. Hij vond het ook niet zo leuk maar ja, volgende keer zullen we het niet meer doen! En daar stemde hij gelukkig mee in.

Eenmaal bij het vliegveld afscheid genomen van Martina. Die had een andere vlucht en moest nog een hele tijd wachten op het vliegveld. Onze vlucht vertrok om 4.40 uur en alles ging volgens de planning. Op Istanbul een paar uur gewacht en toen door gevlogen naar huis!

Ik had helemaal de kriebels in me buik en had erg zin om iedereen weer te zien. Bagage opgehaald, en natuurlijk gaat die bagage band weer stuk, maar dat was ook alweer snel gefixt. Toen door de schuifdeuren, met een big smile! Het moment wat ik me steeds afvroeg hoe het zou zijn en of het echt zo zou zijn als ik hoopte. Maar het was een super moment! Je loopt door die deuren en ineens zie je allemaal bekenden! Me moeder, vader, zus, broer, schoonzus, vriendinnen en vrienden! Allemaal speciaal voor jou naar het vliegveld en allemaal vol verwachting naar de schuifdeuren hebben staan kijken. SUPER leuk!! Natuurlijk veel knuffels en zoenen, we zijn er weer!

Gezellig met ze allen naar huis toe, over een vlakke weg, door de kou en zelfs nog wat sneeuw! Zonder dat de auto stuk gaat aan de rechterkant van de weg! Eenmaal thuis nog meer vrienden en met ze allen om de laptop heen om mijn foto’s en verhalen te kunnen zien en horen, en dat waren er genoeg.

Nu gaat het normale leventje weer beginnen! Weer stagelopen en mijn opleiding afmaken. Ik ben erg blij dat ik deze kans heb kunnen benutten en kan hier voorlopig nog van genieten. Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn verhalen, reacties en interesse die jullie hebben getoond. Het is erg leuk dat je zelfs in een land als Kenia of Tanzania nog steeds gevolgd wordt en niet vergeten wordt. Ik hoop dat jullie van mijn verhalen hebben kunnen genieten.

Dit was het dan en wie weet tot schrijfs bij mijn volgende reis!

Groetjes Kelly


  • 14 Januari 2013 - 10:35

    Suzanne:

    Kelly, wat heb je leuke verhalen geschreven! Welkom thuis en geniet van de herinneringen aan deze mooie reis. xx Suzanne

  • 14 Januari 2013 - 16:45

    Lieke:

    Lieve Kel,
    Ik ben enorm blij dat je er weer lekker bent :) En op Schiphol was het inderdaad erg leuk :D
    Je kan onwijs leuk schrijven.
    Dikke kus Liek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen: 3180
Totaal aantal bezoekers 16714

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 11 Januari 2013

Kenia, Kitui

Landen bezocht: